arrow_drop_up arrow_drop_down
26 april 2018 

#TISGANK: ambassadeurs promoten uitgaansleven in oostende

De stad Oostende wil zijn uitgaansleven promoten en tonen aan iedereen dat het leuk en veilig uitgaan is in Oostende.

Hiervoor doen ze beroep op enkele lokale Instagrammers die als ambassadeur het account tisgank8400 overnemen. Daarnaast lanceren ze de hashtag #tisgank zodat feestvierders en cafégangers hun beleving kunnen delen op sociale media.  Dit online beeld straalt een positief imago uit en dat is wat ze willen bereiken. De uitgaansbuurt is veilig, de perceptie is misschien niet altijd positief, deze terug positiever in beeld brengen is de bedoeling van deze ‘beweging’. 

Om deze campagne op gang te trekken organiseren ze zaterdag 28/4 een heuse Instawalk doorheen de uitgaansbuurt van Oostende. Bedoeling is om mensen te laten kennismaken met de mooiste uitgaansplekjes en die beleving te laten leven op Instagram.

 

  

Wij bij Socialemediaburo.be zijn trots dat we deze ambassadeurscampagne mee uitgewerkt hebben samen met medewerkers van de stad Oostende. Bekijk in de video hieronder waarom we tot hoofdrol voor ambassadeurs en Instagram zijn gekomen. 

Meer weten hoe je ambassadeurs inschakelt voor jouw organisatie?
Op 30 mei start onze NIEUWE online masterclass ‘Zo schakel je ambassadeurs in specifiek gericht naar de publieke sector.

En ook dit nog:

Samen met Social Seeder, een tool om al jouw ambassadeurs te managen en aan te sturen vanuit 1 dashboard, organiseren wij ook een groepsaanbod waarbij je extra tips en tricks krijgt! Misschien iets voor jouw organisatie?

Vragen opmerkingen of bedenkingen? Aarzel niet om ons te contacteren , per mail of op sociale media natuurlijk 👊

Over de schrijver
Wij gebruiken cookies