arrow_drop_up arrow_drop_down
22 augustus 2018 

Adverteer nu op basis van politieke voorkeuren op Facebook

Op 14 oktober zijn het lokale verkiezingen en het ‘Nieuwe Campagne Voeren’ is volop bezig. Zowel offline als online voeren politici een strijd voor de aandacht van de kiezer. Zoals we al eerder aangaven is Facebook het medium om de inwoner online te bereiken.

Wanneer je gaat adverteren op Facebook kun je gaan targeten op locatie, geslacht, leeftijd en verschillende interesses.
NIEUW is dat die interesses aangevuld zijn met “politieke voorkeuren”.

Zo kun je gericht op een politieke voorkeur targeten (in jouw stad of gemeente).
Hiervoor was dit al mogelijk in bijvoorbeeld Amerika, maar in België is deze functie nieuw.

 

Bedenk eens wat een nieuwe mogelijkheden dit geeft, een ‘campagne-changer’!

Deze verkiezingen gaat het om goed targeten van campagnes, zo is jouw boodschap ‘relevant’ en kan die meer impact hebben.
Gedaan met dezelfde folder in alle brievenbussen. Adverteer heel lokaal, specifiek en relevant op Facebook! 

Wat kan je nu gaan doen met deze nieuwe optie? Twijfelende of ‘aanpalende kiezers die in hetzelfde spectrum zitten’ proberen overtuigen.
De advertentie dus niet alleen naar de eigen kiezers maar ook richten naar de ‘aanpalende kiezers’ met interesse in die andere partij(en).

Hoe je dit doet leer je in deze video:

Nog 1 tips

Wil je adverteren op Facebook, gebruik dan nooit de ‘boost’ of ‘promoot’-knop onder een bericht.
Maak steeds gebruik van het advertentiebeheer.

Weet je nog niet hoe je (als politicus) best kan adverteren op sociale media?

Adverteren op Facebook voor jouw politieke campagne biedt heel veel mogelijkheden.
In een video van 45 minuten leren we jullie hoe je kan adverteren op Facebook.

Gedaan met dezelfde folder in alle brievenbussen. Adverteer heel lokaal, specifiek en relevant op Facebook! 

Voor slechts 37 euro (incl. btw) is deze video-les van jou.
Na de inschrijving ontvang je de video-les onmiddellijk.


Veel succes!

Over de schrijver
Wij gebruiken cookies