Voorsprong in communicatie met WhatsApp!


Verbeter jouw klantencontact via het 

populaire kanaal WhatsApp.

GROEPSAANBOD i.s.m. VVSG

Staat laagdrempelige online klantcontact hoog op jouw agenda? 

  • Wil je een professionele online service bieden?

  • Wil je aansluiting vinden bij de apps die jouw doelgroep dagelijks gebruikt (WhatsApp, maar ook... Messenger, Twitter, Facebook, Instagram…)?

  • Waarbij persoonlijk 1-op-1 online contact centraal staat, met directe antwoorden en zonder lange wachtrijen? 

  • Wil je jouw contacten vervolgens zelf laten antwoorden wanneer het hen uitkomt?

  • Zo een laagdrempelige digitale dienstverlening uitbouwen? 

  • Behoren bij de pioniers in Vlaanderen hierin? 

null

Tijdelijk en uniek WhatsApp groepsaanbod. 

Met de tool OBI4wan, incl. de WhatsApp Business Solution, bezorg jij jouw doelgroep een professionele en excellente online service via sociale media én via WhatsApp! 


Met OBI4wan beheer je alle online gesprekken gemakkelijk en snel vanuit één dashboard. Zo maak je het werk om deze te beheren, veel efficiënter en verleen je snelle en consistente service via het voorkeurskanaal van jouw doelgroep. En ja, dus ook via WhatsApp! 


Door het aanbieden van deze nieuwe online service verhoog je meteen de klanttevredenheid, bied je een excellente online klantenservice via sociale media én WhatsApp.  


Ben je klaar om jouw digitaal loket écht laagdrempelig (en persoonlijk) te maken?


Met dit groepsaanbod voorzien we een interessante groepsformule waarbij je dé beste online klantenservice via social media én de WhatsApp Business API kunt bieden!


Inschrijven kan tot eind augustus 2021. Starten doen we op 14/09/2021! 

Programma WhatsApp- groepsaanbod 6 maanden

null

Hoe ziet het WhatsApp-groepsaanbod er uit? 

6 maanden experimenteren en veel leren!

  • Je gebruikt de webcare-module van OBI4wan (OBI Engage) en deze breiden we uit met de WhatsApp Business API.

  • Je krijgt een opleiding waardoor je een kick-start kunt maken.

  • Je kunt 6 maanden met alle webcare- en WhatsApp functionaliteiten experimenteren.

  • Je betaalt niet voor functionaliteiten van de tool OBI4wan die je (nog?) niet gebruikt! (bv publiceren vanuit 1 dashboard en monitoring van sociale media)

  • Dankzij dit aanbod kan je nu voordelig instappen en experimenteren.

  • Bovendien leer je van andere organisaties die ook deelnemen aan dit uniek aanbod.  

  • Na 6 maanden ben je vrij: doe je door of niet? 


  • START 14/09/2021 met 2u online opleiding van 10u-12u met andere deelnemers aan dit groepsaanbod.

  • 6 maanden experimenteren met deze nieuwe service.

  • 15/03/2022 2u online evaluatie en ervaringsuitwisseling van 10u-12u met andere deelnemers. 

Na 6 maanden experimenteren ben je vrij als je doordoet of stopt. Als je doordoet, kan je kiezen of je het voordelige pakket behoudt met enkel de webcare-module van OBI4wan (en koppeling WhatsApp) of de uitgebreide formule wilt?

Wil je meer info of prijzen, neem zeker contact op! nadja(at)socialemediaburo.be


Inschrijven kan t.e.m. eind augustus 2021 
aan deze super voordelige tarieven.




Voordelige tarieven voor wie inschrijft voor eind augustus 2021!

  • Implementatie en trainingen in groep: eenmalig 950€ excl. BTW 

  • Tool: 198€ excl. BTW / maand voor de webcare-module incl. WhatsApp integratie (excl. andere modules zoals publiceren, monitoring en rapportages etc…) x 6 = 1188€ excl. BTW

Totaal voor 6 maanden = 1188€ + 950€ = 2138€ excl. BTW 



Wat gebeurt er na jouw inschrijving (voor eind augustus 2021)? 

We brengen jouw aanvraag in orde en dashboard start-klaar tegen 14/09!

  • Elke organisatie moet door WhatsApp officieel goedgekeurd worden, zodat de gebruiker veilig met de organisatie kan chatten.

  • We richten jouw account in, dit bevat onder andere het instellen van een profielfoto, profieltekst en een standaardbericht. 

  • Na een officiële goedkeuring van WhatsApp koppelen wij je nummer aan jouw webcare stream in OBI Engage. 

  • Op 14/09 leren we jou hoe dit professioneel aan te pakken met een online opstart-training. 

  • Van zodra je het communiceert met jouw doelgroep, is jouw organisatie professioneel bereikbaar via WhatsApp. Je kunt dit alvast voorbereiden en er meteen in vliegen! 

“Met OBI Engage kunnen wij WhatsApp en de andere social media kanalen beheren vanuit één online omgeving. Klantcontactmedewerkers kunnen door de eenvoudige opbouw van OBI Engage snel antwoord geven op de vragen die via diverse kanalen binnenkomen. En het systeem logt duidelijk wie, wat en wanneer gestuurd heeft. Door het gemak van OBI Engage kunnen wij ons optimaal focussen op onze kerntaak; namelijk inwoners en ondernemers helpen met hun overheidszaken.”

In Nederland zijn veel organisaties en bedrijven al langer aan het ‘appen’ met de klant.

Ook gemeenten zetten er WhatsApp in voor een super service aan de inwoners. Lees ter inspiratie het vooruitstrevende beleid van de Gemeente Goes. De inwoners kunnen op een hele laagdrempelige, snelle, gemakkelijke en persoonlijke manier contact opnemen met hun gemeente via WhatsApp.  


Wat is hun visie? Wat zijn de voordelen? Je leest het hier.