ONLINE MASTERCLASS: HET NIEUWE CAMPAGNE VOEREN IN DE PRAKTIJK

  • Van push naar interactie
  • Van woordvoerder naar beeldvoerder
  • Van communiceren naar overtuigen
  • Van organisch bereik naar adverteren
  • Van buikgevoel naar data
  • Lessen uit Gemeenteraadsverkiezingen

  • Tips voor verkiezingen 2019

Volgde je deze cursus eerder al? 

Schrijf je dan nu in om aan een voordelige prijs de update te volgen!

Ga jij aan de slag met sociale media?

 Zet jij de principes van Het Nieuwe Campagne Voeren om in de praktijk?

Voor wie is het?

Je bent actief op sociale media, je hebt een pagina op Facebook of je zult ermee starten voor de aanvang van de cursus en je wilt er meer mee doen voor jouw politiek mandaat en in de aanloop van de verkiezingen van mei 2019.


Wat is het?

7 online MasterClasses in video van 1u.


Wanneer

Zodra je je inschrijft, krijg je toegang tot de lessen!

Je kan de lessen bekijken wanneer je zelf wil, op eigen tempo dus.


Locatie?

Online! Je kiest dus zelf waar je de lessen bekijkt.

VOORDELEN VAN ONLINE LEREN

  • Je leert en oefent waar en wanneer je wilt.
  • De lessen blijven tot na de verkiezingen beschikbaar!
  • Beperkte tijdsinvestering (je kiest zelf wanneer je leert)
  • Ervaringsuitwisseling met collega’s in een Facebookgroep
  • Je bouwt tegelijk jouw online netwerk verder uit.

De tijd dat je kon scoren met éénrichtingsverkeer is al lang voorbij. Jouw kiezers verwachten dat je met hen in interactie gaat. Uit onderzoek is trouwens gebleken dat dit één van de meest succesvolle technieken is in politieke communicatie. Wij leggen je onder andere het nieuwe communicatiemodel uit en hoe je moet omgaan met negatieve reacties.

Video content is méér dan alleen het produceren van een video en die dan verspreiden. Je zorgt ook voor méér betrokkenheid en een beter bereik.

Met een goedkope fotocamera of smartphone kun je videobeelden maken van een verrassende kwaliteit en eenvoudige montage-software is vaak gratis. Vandaag de dag is het helemaal niet moeilijk om semi-professionele, creatieve of authentieke video’s te maken, met jouw smartphone! We leren jou enkele geweldige en eenvoudige Apps kennen en interessante do’s en don’ts van het filmen met smartphone. We staan ook stil bij het strategische aspect van de beeldvoerder.

Hoe moet je jouw boodschap zo opbouwen dat je mensen online kan overtuigen? Wij leggen jou de psychologische principes van het overtuigen uit. Geen Wolf-of-Wall-Street- toestanden, maar wel internationaal erkende en wetenschappelijk onderbouwde technieken.

Heb je een pagina op Facebook en wil je heel makkelijk en goedkoop jouw boodschap brengen bij de mensen die deze relevant vinden? We tonen jou heel praktisch hoe je dit kan doen via de Advertentietool van Facebook. Je leert hoe je dit succesvol kan doen, gericht naar jouw doelgroep en hoe je de impact van jouw advertentie kan opvolgen.

Ook als je gaat adverteren op Facebook, kan je A-B testings doen om te zien welke campagne of afbeelding het beste werkt. Start vandaag nog met deze tests zodat je met de resultaten hiervan aan de slag kunt tijdens de campagneperiode! Je krijgt bovendien nog enkele andere technieken en boeiende inzichten om je campagne efficiënter te maken.

Ondertussen zijn de gemeenteraadsverkiezingen achter de rug. Velen gingen aan de slag met sociale media. Wat kunnen wij hieruit leren? Je krijgt in deze les verschillenden voorbeelden van Het Nieuwe Campagne Voeren. Tegelijk staan we ook stil bij enkele uitdagingen.

Mei 2019 wordt opnieuw een zeer belangrijke periode voor veel politici. Uiteraard start de campagne niet in mei. Deze is al lang bezig. Gemeenteraadsverkiezingen kan je niet vergelijken met de Vlaamse of Federale en zeker niet met de Europese. Er is toch een andere aanpak nodig. Wij leggen jullie enkele belangrijke verschillen uit. Zo staan we zeker voldoende lang genoeg stil bij het adverteren.

Zowel voor jou persoonlijk of voor jouw partij, biedt deze opleiding handvatten voor de twee invalshoeken.


EXTRA MOGELIJK: 1u support - stuur ons jouw concrete vragen en noden op mail en wij formuleren een antwoord!

Zonder support: INVESTERING, excl. BTW = €297

Volgde je deze cursus al? De update kun je al verkrijgen voor 97 euro!



INSCHRIJVEN

Via een druk op de 'schrijf me in' knop en best voor de start van het traject.


BETALING

Na inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail dat de aanmelding gelukt is. Check ook even jouw spam-folder. Na de betaling is uw inschrijving definitief.

Wens je met factuur te betalen? Kies dan 'overmaking' bij de betaalopties. 


FACTURATIEGEGEVENS

SYNA VOF / socialemediaburo.be / BE 0651 772 890 / Nadja Desmet / Stationstraat 37 bus 2 / 8700 Tielt


ANNULEREN

Kosteloos annuleren is helaas niet mogelijk, laat u desnoods vervangen door een collega.


CONTACT

Inhoudelijke of praktische vragen?

nadja@socialemediaburo.be

“ER IS MAAR ÉÉN DING ERGER DAN DAT ER OVER JE GESPROKEN WORDT, 

EN DAT IS DAT ER NIET OVER JE GESPROKEN WORDT.”

Reinout Van Zandycke specialiseerde zich de afgelopen acht jaar in overtuigingtechnieken en politieke communicatie. Reinout en zijn team van Exposure.be combineren psychologische principes met nieuwe online marketingtechnieken. Als ‘digital natives’ tillen ze websites en sociale media van politici naar een hoger niveau. De basics van online media combineren met psychologische en big data-inzichten is volgens hen een garantie op succes.


MEER INFO OVER EXPOSURE

Nadja Desmet en haar team van socialemediaburo.be helpen vele openbare besturen, non- en social profit organisaties en politici bij het uittekenen en implementeren van hun sociale mediastrategie. Zij zijn helemaal overtuigd van de kracht van sociale media en assisteren graag hun cliënten in elke fase van hun groei op deze media. Een divers aanbod van online trainingen, workshops, strategiesessies, coaching etc. gidst organisaties en politici naar meer strategische inzichten en uiteindelijk, betere resultaten.


MEER INFO OVER SOCIALEMEDIABURO.BE

ONLINE CURSUS: HET NIEUWE CAMPAGNE VOEREN
De verkiezingen zijn in zicht:

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden