Heel gericht aan content-promotie doen, specifiek naar jouw doelgroep, kan via Facebook-advertenties.

Waarom adverteren op Facebook?

 

Met zijn 7 miljoen Belgische gebruikers behoort Facebook tot de absolute top, adverteren op Facebook is een must, zeker als je een groot publiek wilt bereiken. Dagelijks verschijnen er honderden berichten op dit sociaal netwerk. Hierdoor wordt het steeds moeilijker om op te vallen in mensen hun nieuwsoverzicht. Tegenwoordig zien we dan ook enorme concurrentie in het verkrijgen van een plekje op mensen hun tijdslijn.

Heel gericht aan content-promotie doen, specifiek naar jouw doelgroep en met een beperkt budget. Dit kan met Facebook-advertenties!

Toch zeker als je het vergelijkt met andere advertentiekanalen!

Wist je dat je met de Post niet meer heel gericht een bepaalde buurt of wijk kunt laten bedelen? Een hele deelgemeente is het minimum.
Met Facebook kan je heel gericht adverteren in een bepaalde buurt, wijk of straat!

Organiseer je een info-avond, participatie-moment of evenement. Adverteer heel gericht naar de doelgroep voor wie dit bedoeld is, bv op basis van interesses of op basis van geo-locatie of demografische gegevens (leeftijd, geslacht etc.).

Het voordeel is ook dat je deze advertentie ook nog vlak voor het event kunt laten lopen, zo kunnen ook last-minute beslissers nog afkomen.


Als je adverteert op Facebook:

– Ben je zeker dat jouw bericht wordt gezien in het nieuwsoverzicht van mensen.
– Je komt heel gericht, door te targetten, rechtstreeks in de tijdlijn van de doelgroep die je wilt bereiken.
– Adverteren kan met een beperkt budget (of met een budget dat je zelf kiest)

Leer nog dit jaar adverteren op Facebook en maak advertenties aan voor het eind van het jaar en promoot jouw content, producten of diensten tijdens de eindejaarsperiode.

 

Facebook Advertentiebeheer is het platform om te adverteren op Facebook.

Het platform biedt diverse mogelijkheden, waarbij elke advertentievorm zijn eigen voordelen, nadelen en methodes kent.

MAAR

  • Hoe zorg ik ervoor dat Facebook mijn advertentie aan mijn doelgroep toont?
  • Waar moet een goede en succesvolle advertentie aan voldoen?
  • Hoe kan ik dit bereiken met een beperkt budget?
  • Hoe stel ik alles goed in?
  • Welk soort advertenties zijn er en wat gebruik ik best?

EN…

Jij wilt zelf kunnen adverteren op Facebook? De knepen van het vak leren?

Wil jij hiervoor opgeleid en bijgestaan worden door professionals die jou hierbij helpen?

Dan is onze online training iets voor jou: “Succesvol adverteren op Facebook”.  In 13 online lessen die voor je klaar staan, ben jij helemaal mee.
Inschrijven = logins ontvangen en starten met bijleren.

 

Je verneemt alles over de online training “succesvol adverteren op Facebook” en kan ook inschrijving via deze link.