Boek: Het Nieuwe Campagne Voeren
19 mei 2017 
in Nieuws

Boek: Het Nieuwe Campagne Voeren

Het gaat snel! We zijn best wel trots op deze nieuwe mijlpaal.

Samen met Reinout Van Zandycke van Exposure.be hebben we een boek geschreven over politieke communicatie en sociale media: Het Nieuwe Campagne Voeren.

Het Nieuwe Campagne Voeren

De politieke succesverhalen van de afgelopen jaren tonen aan dat je door het juist inzetten van sociale media en big data de verkiezingen kan winnen. Dit nieuwe campagne voeren heeft als doel het juiste publiek met de juiste boodschap te bereiken. Daarnaast moet je als politicus voortdurend bezig zijn met het optimaliseren van je inspanning. Je strategie heeft immers enkel aan belang toegenomen.

Het is niet meer voldoende om enkel en alleen wat berichten online te plaatsen. Politici worden content marketeers – en dit continu, niet enkel tijdens de campagne. Het nieuwe campagnevoeren is dus al gestart!

 

Gratis webinar

Op 13 juni om 12u geven we een gratis webinar over de belangrijkste inzichten. Je vindt alle info en kan je inschrijven via: http://www.nieuwecampagnevoeren.be

Door je in te schrijven voor het gratis webinar ontvang je ook nog een kortingscode van 15% op het boek!

Uitgegeven samen met VVSG en Uitgeverij Politeia, gedrukt verkrijgbaar vanaf eind mei.

 

 

Over de auteurs

Mij ken je wellicht al. Ik, Nadja Desmet en mijn team van Socialemediaburo.be helpen vele openbare besturen, non- en social profit organisaties en politici bij het uittekenen en implementeren van hun sociale mediastrategie. Wij zijn helemaal overtuigd van de kracht van sociale media en assisteren jullie graag in elke groei fase op deze online media. We bieden een divers aanbod van online trainingen, workshops, strategiesessies, coaching etc. om organisaties en politici naar meer strategische inzichten en uiteindelijk, betere resultaten te gidsen.

Reinout Van Zandycke specialiseerde zich de afgelopen acht jaar in overtuigingstechnieken en politieke communicatie. Reinout en zijn team van Exposure.be combineren psychologische principes met nieuwe online marketingtechnieken. Als ‘digital natives’ tillen ze websites en sociale media van politici naar een hoger niveau. De basics van online media combineren met psychologische en big data-inzichten is volgens hen een garantie op succes.

Over de schrijver